Friday, September 3, 2010

Da var pakkingen i full gang

Nå begynner det å nærme seg med stormskritt! :)
Tøyet er mer eller mindre lagt frem, vaksiner er i boks (dvs. Jenny syker seg fremdeles opp til drikkevaksinen) og blodtrykket er sjekket. Dette kommer vi muligens tilbake til senere. (Knep for å sanke lesere?). Resten av helgen kommer til å gå med til å pakke og SPISE god mat! :)
 Vi er allerede godt i gang med hele to middager i dag, med unnskyldning om at vi må fete oss opp for Afrika. ;)

For de av dere som dette med blogging er litt nytt, kommer en liten bruksanvisning:
(4 tips og et vips, så var blogginnlegget lagt inn! :)
1. Under blogginnlegget du selvfølgelig ønsker å kommentere på, trykker du på comments.
2. Deretter skriver du inn din hilsen i feltet hvor det står "Post a comment".
3. For at vi skal kunne se hvem det er fra, er det fint om du trykker på "comment as", og går ned til "Name/URL". Trykk på denne og skriv inn navn i ruten hvor det står "Name".
4. Til slutt trykker du "Post comment".

Vi ønsker dere lykke til! :)

7 comments:

  1. Tusen takk, Gunhild! :)

    ReplyDelete
  2. Gunhild, et spørsmål:) Hvordan fikk du bilde til profilen din?

    ReplyDelete
  3. ÅÅÅÅH, jeg gleder meg sånn på deres vegne.
    Masse lykke til med pakkingen og siste innspurt før avreise.
    Anne Mari, det er merkbart stusselig uten deg her på HiO. Savner deg allerede :)

    ReplyDelete
  4. Masse lykke til Jenter og god tur, gleder meg til å lese om alt dere opplever!! :D

    ReplyDelete
  5. Tusen takk! :) Karin, jeg savner dere også! Håper jeg får til en Oslo tur når jeg kommer hjem i desember. Da må vi hvertfall treffes! :) Lykke til med studiet! Det blir nok bra! :)
    Karoline, håper du trives i jobben i Stavanger. Var så koselig å treffe deg og Kjetil i Grimstad forrige uke! :) Kjempe gøy at dere allerede har begynt å kommentere på bloggen! :)

    ReplyDelete
  6. jeg har som mål å kommentere på alle postene.
    herlighet, dere må annonsere for min blogg (det er jo kun 2 personer som kommenterer der cirka!).

    ReplyDelete