Monday, January 31, 2011

Livets gang på Cuba i bilder


























3 comments:

  1. Hei våre kjære.
    Nå kjennes det som om vi kan ta litt del i livet deres igjen. Bilder er en flott ting!
    Så særegent, og spesiellt, så interessant!
    Den søte dama, er det Dora? Er det hjemme hos henne? Det så veldig koselig ut hos henne!
    Sjåføren hadde et godt smil og så skikkelig fornøyd ut. Det var vel passasjerene han var så stolt over å frakte, tenker jeg. Det er litt av en samling av gamle amerikanske dollarglis !(De gamle bilene)
    Veldig godt å se dere sprudlende og glade, skjønne er dere !! Er det skolen på det ene bilde (det bilde med deg Anne Mari)
    Hva heter det der dere er nå? Kan ikke huske det.
    Kjempeglad i dere!!
    Kjærlige klemmer mamma R

    ReplyDelete
  2. E holdte på å le meg i hjel da e leste om læreren deres :) min tidligere spansk lærere på sonans var fra cuba,snakk om matchymatchy :P
    Kos dykken masse :D
    Inger

    ReplyDelete
  3. KJære dere,
    Det er fantastisk
    å se bildene - det er akkurat slik jeg har sett for meg Cuba! Så spennende med alle deres opplevelser!
    Klem fra mamma T

    ReplyDelete